Podsumowanie wakacji #1

Chyba przyszedł czas by przestać już zaklinać rzeczywistość i przyjąć do wiadomości, że tegoroczne wakacje przeszły już do historii. Dziś nawet pogoda daje mi mocno do zrozumienia, że upalne dni i beztroska już nie wrócą. Koniec z kąpielami w dmuchanym baseniku, spaniem pod namiotem i grillowymi posiadówkami do późna. Żeby jednak nie dać się (przed)jesiennemu przesileniu lubię czasem wrócić do zdjęć i filmów z naszych wakacyjnych wojaży. Zatem, podsumowanie wakacji #1 Czytaj dalej…

Coleman

Nasz pierwszy raz

Nie nazywalibyśmy się Szczypiorki, gdybyśmy od czasu do czasu nie wpadli na jakiś genialny pomysł. Tym razem postanowiliśmy urozmaicić nasz urlopowy wypoczynek zakupem nowego gadżetu. Wspólnie uznaliśmy, że przygodą życia będzie nocleg pod namiotem. Niepewni jednak powodzenia całej akcji, na miejsce naszego campingu wybraliśmy…ogródek. Z dziećmi i pogodą różnie bywa, dlatego woleliśmy mieć domowe zaplecze pod ręką. Szybko okazało się, że to było dobre posunięcie. Już Czytaj dalej…

Testujemy Traveller Hippo od OKT kids

True story 😉 Jako mama, chętnie korzystam z produktów, które ułatwiają mi życie. Jednym z nich, niewątpliwie jest Traveller Hippo od OKT kids. To taka skrzyneczka -organizer szczególnie przydatna w podróży. Mamy przyjemność testować to cudo 😉 Już byliśmy na wakacjach, kiedy dotarł do nas nasz Traveller. Ominęło go całe pakowanie 😉 To jednak nie znaczy, że nie przydał się. No właśnie…Jak to jest, że to, co Czytaj dalej…

S2700019

Wakacyjne wojaże

Wszystko co dobre szybko się kończy. Tak długo wyczekiwane wakacje już za nami, przeszły do historii. Pozostały zdjęcia, wspomnienia… Ależ sentymentalnie się zrobiło 🙂 Ale od razu łza się w oku kręci, kiedy pomyślę, że to koniec lata. Wracając do tematu… Podróżowanie z Maluchami to nie bułka z masłem. Jednak dzięki odpowiedniemu nastawieniu daliśmy radę. Dokładnie rzecz ujmując…spodziewaliśmy się niespodziewanego 😉 Przede wszystkim, na miejsce naszego Czytaj dalej…

S2740080

X Parowozjada w Skansenie w Chabówce

W trakcie urlopu mieliśmy ogromną przyjemność uczestniczyć w X Parowozjadzie w Skansenie Taboru Kolejowego w Chabówce. Moi Chłopcy zamiłowanie do kolei mają w genach, oczywiste więc było, że nie ominiemy takiej atrakcji. Organizator przygotował mnóstwo atrakcji, zarówno dla starszych, jak i młodszych. Rzecz jasna, „gwoździem” programu były pokazy historycznych parowozów. Ogromne wrażenie zrobiły na nas ich gabaryty, głośny gwizd i dym buchający z kominów. Dużą frajdą Czytaj dalej…

Mini wakacje u Babci [FOTO]

Na dłuższe wakacje niestety musimy jeszcze trochę poczekać. Jednak udało się nam spędzić nieco więcej czasu u Babci. Okazuje się, że bardzo dobrze zrobiła nam taka odskocznia od rzeczywistości. Szczegóły w następnym poście. Dzisiaj zapraszam do obejrzenia krótkiej fotorelacji 😉     I jeszcze kilka zdjęć z ręki mojego Małego Fotografa 😉         Naszą wycieczkę zakończyliśmy lodami w naszej ulubionej kawiarni DeKaffe 😉